Goodreads

Jeg har lige lavet mig en Goodreads, http://www.goodreads.com/user/show/4024059. Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke helt er med på idéen endnu, men jeg har siddet og gloet lidt, og addet lidt bøger, og jeg synes det virker ret sjovt. Jeg har fået lavet min “currently reading” (i øjeblikket læser jeg Shiver og Nightworld no.1, måske burde jeg opdaterere ude i siden >), og jeg har lige skrevet et kort review om The spooks curse, eller Heksejægerens forbandelse som den hedder på dansk.

Så jeg synes faktisk, at det virker som en ret sjov og spændende side, og det hele handler jo om bøger, så kan det være bedre!😀

Skriv et svar

