Nye bøger! Malmø is heaven!

So, i går var sidste dag i Sverige, og som lovet, kørte vi forbi Malmø, så jeg kunne smutte ind i den dejlige Science Fiction boghandel og købe lidt bøger. Lea og jeg fik lov til, at gå rundt alene i 2 timer, mens mor og far fandt et sted at parkere.
Det var super hyggeligt, og vi fik da også rendt lidt rundt i nogle butikker. Jeg fandt desuden den rensevand jeg bruger, ret dyr, men den var også stor.. så den købte jeg.

Jeg fik også købt nogle bøger. Jeg havde hævet 1000kr til bøger, dvs. ca. 830 danske kroner. Anyways, jeg fik købt 6 bøger til 700 kroner i alt, så det var jo ret godt!

Jeg har købt: Lewis Carrol, The complete illustrated Lewis carrol, med samtlige af hans historier og fine tegninger! Den kostede kun 150 kr!
Shiver af Maggie Stiefvater, som jeg længe har ville læse!
Night world volume 3 af L. J. Smith, så nu har jeg hele serien!

De tre sidste har jeg vist på bloggen før, men det var i det forkerte format. Nu har jeg købt de rigtige. House og Night Betrayed, Chosen og Untamed.

Endelig har jeg lidt bøger igen! Nice!😀

3 thoughts on “Nye bøger! Malmø is heaven!

Skriv et svar

