Twilight the graphic novel!

I dag tog Josefine og jeg på strøget og kiggede lidt i butikker, og snakkede osv. Og vi skulle selvfølgelig også ind i en bogbutik (Hvorfor er den gode bogbutik fjernet fra strøget? Der er kommet en !Solid i stedet. Pis) Anyways, så smuttede vi ind i Politikens, og fandt selvfølgelig frem til fantasybøgerne, med alle de skønne bøger! Her fandt vi straks The short second life of Bree Tanner, som Josefine selvfølgelig skulle have. Den kostede kun 100 kr, og jeg købte den for 200. Vildt irriterende. Vi fandt også Twilight the Graphic novel. Jeg har godt nok læst om den, men jeg troede ikke at den var kommet endnu. Men den købte vi begge. Den er så flot, og det er bare de flotteste tegninger. Så nu har jeg 3 Twilight bøger. FREAK.  Loves it!❤

Skriv et svar

