Look what I got! og føj hvor klamt

Sådan mand, I dag har jeg fået The second short life of Breen Tanner! Den er lidt tyndere end jeg havde troet, og selvfølgelig er der sådan et papiromslag rundt om, men ellers er den ret nice. Jeg kan rigtig godt lide coveret med timeglasset. Very nice.
Så jeg glæder mig rigtig meget til at læse den.. Nu skal jeg bare lige have læst Eclipse og Nightlight.

Og apropos Nightligt, så sad jeg netop og læste den her for lidt siden, fordi jeg gerne ville nå at blive færdig med den i dag (hvilket jeg ikke når nu). Så bladrede jeg om på sidste side, for at se hvor mange sider jeg manglede, OG så så jeg noget sort. Først troede jeg det var en plastikedderkop, som bare fulgte med bogen, men da jeg så så nærmere efter, så jeg, at det var en RIGTIG edderkop!! Og den var død.. jeg havde faktisk siddet og læst i min bog, med en edderkop på den sidste side, som så var blevet lidt smadret ud.. Og det var altså en stor edderkop! FØJ hvor var det klamt. Og nu nærmer jeg mig ikke mit værelse eller den bog, i hvert fald ikke før jeg skal i seng.
Desuden er der klamt edderkoppe-splat på den sidste side nu.. UWW!!

Anyways, nu vil jeg i hvert fald gå i gang med Eclipse!

Skriv et svar

