Twilight(Eclipse) måned? Nightlight, Eclipse & The second short life of Bree Tanner

Hej bogblog!

Så, det er vidst tid til en lille opdatering, ikke også? Okay så. I går gik jeg endelig i gang med ”Nightlight”, en parodi-bog af Twilight, som jeg købte for lang tid siden. Jeg havde faktisk læst 30 sider, men kom ikke rigtig videre. Nu er jeg så gået i gang igen, og den bog er seriøst for morsom. Der er virkelig til timers underholdning. Jeg sidder med post-its og klistrer dem ind alle de sjove steder.. og der er mange sjove steder! Det skal nok blive rigtig sjovt at anmelde den..

Nu er vi jo gået ind i juni, og dvs. at der kun er lidt under en måned til, at Eclipse kommer i biografen!! Og jeg kan vidst roligt sige, at jeg glæder mig. Eclipse er min yndlings af bøgerne, så jeg glæder mig virkelig til at se hvad der er blevet gjort med filmen. Så jeg skal meget snart til at læse bogen igen, bare så min hukommelse er helt frisk til jeg skal ind og se filmen! For lige nu kan jeg slet ikke huske bogen.. en anelse pinligt, når det nu er min yndlings.

Desuden har jeg i dag fået bestilt ”The second short life of Bree Tanner”, Stephenie Meyers nye bog som handler om en newborn vampyr som er med meget kort i Eclipse. Jeg må indrømme, jeg kan slet ikke huske en ”Bree Tanner” i Eclipse, men jeg tror heller ikke, at hun er så meget med. Først var jeg sådan lidt ”meh” omkring denne bog, og at Bree er sådan en ”stor karakter” i filmen (sådan ser det i hvert fald ud), fordi jeg netop synes hun spillede sådan en lille rolle i bogen. Men nu synes jeg egentlig at det er ret fedt, at Stephenie har skrevet en ny bog om Bree, så man ligesom får lidt mere viden om en newborn’s liv. Det synes jeg er virkelig cool.
Så den har jeg bestilt over Amazon i dag, og jeg valgte Express delivery, så jeg skulle gerne få bogen den 8. Den kostede 200 kroner og det er en hardback på 200 sider, så det synes jeg nu ikke er så galt. Jeg har btw læst, at Stephenie siger at hun synes man skal læse den før man ser Eclipse, så det vil jeg gøre! Og jeg glæder mig faktisk ret meget til at læse den! Og når man nu er fan, så skal man jo alligevel have læst den, så hvorfor ikke før filmen? Så man kan vidst godt sige, at dette er en Twilight(Eclipse) måned. Twilight bøger..❤

Skriv et svar

