LÆST: PANS HEMMELIGHED AF MICHAEL KATZ KREFELD

Jeg har brugt de sidste tre dage på at læse Pans Hemmelighed, og nu er jeg så færdig! Jeg har, ville læse denne bog i ret lang tid, så jeg er glad for at jeg endelig har fået det gjort. Og den har bestemt ikke skuffet mig, nærmere det omvendte. Den er virkelig virkelig god! Nu har jeg godt nok ikke læst mange krimier, så jeg har ingen anelse om, om denne minder om andre, men jeg synes virkelig at den er fed. Handlingen er bare så godt fundet på. Den er super spændende og til tider ret uhyggelig.

Hvad synes jeg om bogen?: Jeg er helt vild med den! Jeg synes at historien er rigtig fed og anderledes, og den er super godt fundet på. Det er nok en af mine yndlingsbøger tror jeg J

Hvad er godt?: Alt det med at morderen kalder sig for Peter Pan og at han vil hjælpe De Glemte Drenge, og at hovedpersonen er Wendy er jo bare genialt! Det hele hænger bare så godt sammen, og man kan godt mærke, at der virkelig er blevet researchet en del omkring Peter Pan historien. Jeg kan rigtig godt lide hvordan det hele ender, og jeg elsker hvordan at hovedpersonen, som er læge, er den der faktisk opklarer det hele. Det er hende der finder den kidnappede dreng til sidst, efter desperat at have prøvet på at finde ham. Desuden synes jeg at twistet med at hendes chef faktisk er en af de pædofile der har voldtaget små drenge. Ret uhyggeligt, men ret nice fundet på, og virkelig uventet!  

Det er desuden vildt fedt at det er en dansk bog! Det er ret cool at kunne nikke genkendende til de ting der bliver skrevet om i bogen.

Hvad er dårligt?: Hmm, se den er svær. Jeg tror faktisk at det eneste jeg ikke bryder mig om er, at man ikke finder ud af hvad der sker med hovedpersonen og hendes kæreste. Det er lidt som om at deres forhold bare slutter uden nogen rigtig forklaring på hvorfor. Det synes jeg på en måde er lidt ærgerligt. Ellers synes jeg sku ikke at der er nogen dårlige ting.

Bedømmelse af bogen:
* * * * * 

Dette må sku næsten være en rem 5’er! Jeg synes det er en virkelig fed bog. Det er sådan en bog jeg gerne vil have stående i min bogreol. Jeg vil sku gerne læse den igen, for den er fantastisk!

Skriv et svar

