Lille bitte opdatering

Ja, nu synes jeg det var på tide med en lille bitte opdatering på denne blog. Det er lang tid siden jeg har skrevet noget om bøger og sådan, men jeg er igang med nogle bøger der skal læses først.
I øjeblokket er jeg igang med Deltoras Bælte serien, og der mangler jeg kun to bøger i den første serie. Den er super god, så jeg skal nok få skrevet noget om serien når jeg er færdig. Jeg er også igang med Hypnotisøren, da mor og far synes den er så god. Men den kæmper jeg hårdt med, da den ikke lige er mig.. jeg er slet ikke vild med den! Jeg mangler stadig 200 sider, og jeg har mange andre bøger jeg vil læse i stedet for den. Men nu har jeg altså sat mig for, at jeg vil læse den færdig, så det gør jeg!

Jeg har endelig fået lånt Pans Hemmelighed, en bog jeg hørte om for meget lang tid siden, som er skrevet af en dansker. Det er en krimi, og den lyder virkelig god! Jeg kan slet ikke vente med at læse den.. efter at jeg har fået læst den dumme hypnotisøren færdig🙂

Så det var en lille opdatering. Jeg skal nok huske at skrive, men jeg har ikke fået købt bøger, og som sagt er jeg i fuld gang med at læse, så jeg tager det stille og roligt. Men det skal nok komme!

Skriv et svar

