Opdatering, nye bøger, nytår

Hej Bog Blog.

Ja, jeg ved godt at det er rigtig lang tid siden jeg har postet noget på denne blog, men jeg har ærlig talt ikke læst noget i en hel måned! Jeg må indrømme at jeg tilsidst fik abstinenser, og så begyndte jeg at læse Sofies Verden, for jeg ville jerge blive færdig med den før det nye år. Så den læste jeg færdig den 28., og så læste jeg Beverly Hills og Glamhuggerens forbandelse færdig den 29. I går gik jeg så i gang med Deltoras bælte og den læste jeg færdig i dag. Nu mangler jeg kun én bog for at nå mit mål, 24 bøger i år 2009. Jeg tror nu ikke at jeg når det.

Nå anyways, nu poster jeg bogbedømmelser af de bøger jeg har læst. Men først vil jeg lige vise de nyeste bøger jeg har fået.

For lang tid siden bestilte jeg 3 bøger i House of night serien fra Amazon, men de er desværre ikke i samme format som min Marked i samme serie, og det er jeg ret ked af. jeg tror gerne at jeg vil have alle bøgerne i samme format som min Marked bog, så jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med disse. De var tilgengæld billige, så det er jo altid noget.

Da jeg var i byen med Lea for at juleshoppe, købte jeg denne bog;

Det var det.
Bogbedømmelser to come.

Skriv et svar

