Nye bøger! = YAYS + LOVE

I går var jeg i Malmö sammen med min veninde Christina, og den største grund til at vi tog til Malmö var, fordi der er den fedeste boghandel i verden! Den hedder Science Fiction boghandlen og den er simpelthen fantastisk. Vi har lidt alla samme butik i Danmark, Fantask i København, men jeg kan meget bedre lide den svenske. Fantask er for det første mindre, og der er så forvirrende. Science Fiction boghandlen er stor, og der er masser og plads og lys, hvilket er super dejligt! (Desuden kan man også købe film, kalendre og spil… Og bamser!)
Så i går var altså store shoppedag i Malmö. Jeg ledte først og fremmest efter Night World volume 2, som var virkelig svær at finde. Jeg fandt den dog heldigvis, sammen med et par andre bøger jeg bare måtte have. Jeg brugte i alt 600 svenske kroner, hvilket er 435 danske! Det er helt vildt i forhold til at jeg købte FIRE bøger

Okay, on with it.
Den første bog jeg jeg fandt var faktisk ved et rent tilfælde, da jeg stod og kiggede på tegneserier. Jeg er ikke den største tegneserie læser, men jeg elsker alle de bøger de har, så jeg bare og kiggede. Og så fandt jeg denne:

heror

En freakin’ Heroes tegneserie. OG det fede ved denne er, at historierne er ind i mellem de afsnit man får set, så det der er i tegneserien er noget man aldrig har set i en episode! Det er så fedt. Og tegningerne er fantastiske.

Da jeg havde havde fundet denne skønne bog (gik jeg jeg rundt med den under armen..) bevægede jeg mig hen i fantasyafdelingen, i håb om at finde Night world bogen, da jeg ikke havde fundet den dér hvor jeg troede den ville være. Det tog mig lidt tid at finde den, men jeg gjorde det! :

night w

 

I samme afdeling, altså ved samme boghylde, fandt serie jeg en serie jeg gerne har ville læse i lidt tid. En vampyr serie. Serien hedder The house of night og jeg fik så købt den første som hedder Marked:

IMG_8377

 

Jeg læste først bagsiden på denne bog da jeg kom hjem, og jeg har ellers ikke læst om den, men hold da op hvor lyder den spændende! Jeg glæder mig SÅ meget til at læse den.
Efter at jeg havde købt disse tre bøger, og at min veninde havde købt en film og to bøger, tog vi videre rundt i Malmö, men jeg vidste at jeg bare måtte tilbage der til, fordi jeg havde nemlig også fundet denne bog:

 IMG_8369

Volume 2 af Heroes bøgerne. Well, jeg kunne ikke dy mig. De kostede begge 200 kr, men jeg skulle have dem, som den Heroes fan jeg er!  

Så det var jo en fantastisk dag, og jeg er simpelthen så glad for mine nye bøger. Jeg elsker dem! Jeg fik ikke købt andet end dem, nogle nødder og en fanta. Intet mad, da alle steder var for proppede! : D

Skriv et svar

