Vampyrer

Jeg gætter på, at det er Twilight der har sat gang i det helt store vampyr halløj. Personligt kan jeg rigtig godt lide Twilight serien, men jeg ved at den minder en mase andre vampyrbøger, om udkom før Twilight serien, hvilket er lidt ærgerligt. Nu har jeg ikke læst andre vampyrbøger, og derfor er det måske mærkeligt at skrive, men jeg ved det fra folk der har læst flere vampyrbøger. Det er egentlig synd for alle de andre forfattere om har skrevet deres bøger før Twilight, og at deres bøger ikke er blevet lige så anerkendte.
Folk er sikkert ved at blive trætte at hele det her vampyr, Twilight noget, men det er jeg faktisk ikke. Jeg synes at vampyrer er rigtig spændende, og selvom vampyrbøger minder lidt om hinanden, så minder de jo ikke helt om hinanden, vel?

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at læse flere vampyrbøger, og jeg er sådan set begyndt at lede efter bogtitler på vampyrbøger om jeg synes lyder interessante.

Skriv et svar

