Efterår og serier

Så blev det dæleme september, og sommeren er ovre. Nu er det endelig efterår, min absolutte yndlingsårstid. Forhåbentlig kan jeg få læst lidt i disse måneder, for jeg ved ikke noget bedre end at sidde ude i efterårsvejret, pakket godt ind i sweaters, med en kop te og sidde og læse.
Snart vender alle de gode serier også tilbage, i hvert fald nogle af de serier jeg ser, såsom Glee, The Vampire Diaries og Once Upon a Time. Dette indlæg kommet til at handle om de serier.

Jeg glæder mig til at de alle vender tilbage, men jeg glæder mig helt klart mindst til Glee. Jeg elsker Glee, ingen tvivl om det, men jeg er bare ikke helt klar på at se endnu en sæson af The Rachel Berry show. Jeg havde virkelig håbet, at hun ligesom var ude, og vi endelig kunne få lov at fokusere på de andre Glee medlemmer, men neej, Rachel er selvfølgelig stadig stjernen (jeg har svært ved,at Glee prøver at fokusere på forskelligheder i mennesker, og prøver at vise at alle er okay, men alligevel skal vi fokusere på hende “stjernen”. For mig er det så meget vigtigere at høre noget om underdogs’ne. Rachel var okay i starten.. Nu er hendes historie ligesom død. Vi ved hun er en stjerne, hun er i New York, fint. Slut!)
Jeg gider ikke Rachel mere, og jeg gider ikke Finchel mere, men det får vi alligevel. Forfærdeligt. Men jeg glæder mig til at se de nye i castet. Det skal nok blive okay,med er bare bitter over det med Rachel.

The Vampire diaries, se, det er en helt anden ting! Det bliver så godt at komme igang med det igen! Det bliver simpelthen så spændende. The Vampire diaries har det jo med at være vildt spændende i hvert afsnit, og samtidig komme med så mange twists igennem en sæson. Så jeg glæææææææder mig! Og hvem savner ikke at se på det eye candy showet har at tilbyde. ;D

Sidst men ikke mindst er der Once Upon a Time, som allerede har taget pladsen som min tredje yndlingsserier, efterfulgt af Lost og Dexter! Jeg ELSKER Once Upon a Time så højt. Jeg er så glad for at der er kommet sådan en magisk serie, som fortæller de gamle velkendte klassiske historier på nye måder. Jeg elsker sådan noget. Jeg er vild med historien i serien so far, og så elsker jeg castet og karakterene. Jeg glæder mig til at blive introduceret til en masse nye eventyrkarakterer og se hvordan Storybrooke og dets folk klarer sig i denne sæson. (OH Jorge Garcia! YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAY!!!!)

Ellers på seriefronten.. Jeg har spoilet en masse ting for mig selv (faktisk ikke selv, andre gjorde det for mig med at poste ting på instagram og twitter, jeg har bare selv undersøgt videre fordi jeg var sådan lidt what the hell). Om Pretty Little Liars. Now, jeg er langt bagud i Pretty Little Liars, men fuuu*k jeg hader spoilers! Nu behøver jeg næsten ikke at se jo, når jeg ved hvad der sker. God!

Ellers har jeg set en maaaaasse Supernatural (Snart færdig med sæson 3.. og så har jeg ikke engang sæson 4. Øv!) og en maaaaasse Kongen af queens (jeg har nemlig lige købt den komplette boks!)

Skriv et svar

