The making of… HARRY POTTER :O

Heej!

Jeg er vendt hjem fra London (faktisk for et stykke tid siden!) og det var simpelthen så skøn en tur. Jeg var der sammen med min søster, og vi var der selvfølgelig på grund af OL. Jeg skal nok lade være med at skrive om det, for det er nok ikke så vildt spændende at høre om. Men det var utroligt fedt!
Men der var heldigvis tid til andet end OL også, så lidt shopping er der blevet gjort. Jeg kom slet ikke end i nogen bogbutikker, men det er også fint. Man kan alligevel få det hele på nettet.
Anyways, dette indlæg handler ikke om bøger eller serier som sådan. Kun lidt. Vi tog nemlig et smut forbi The making of Harry Potter, et museum (kan man vel godt kalde det) i Warner Bros. studierne, hvor filmene er optaget! Der er fyldt med de oprindelige kostumer og rekvisitter. Altså, jeg synes selv jeg er ret stor HP fan, så jeg gik lidt amok da vi kom derind. Og så fik jeg selvfølgelig lige brugt 460kr på Harry Potter merch. Yep! De havde nemlig også den største shop hvor man kunne købe alt muligt lækkert HP relateret! Jeg kunne have købt det hele (er der nogen der synes jeg er tosset fordi jeg vil have en Tromler? Eller en tryllestav!?)
Og selvom det ikke som sådan er bøger eller serier, så vil jeg alligevel vise hvad jeg fik købt.. For helt ærligt, det er jo Harry Potter!

Jeg købte den The Making Of Harry Potter gude bogen, Multismagsbønner (selvfølgelig!), En Chokoladefrø (Selvfølgelig. Og jeg har fået Salazar Slytherin som kort!) og En Pygmy Puff! (Som jeg har navndøbt Tom Felton, ham der spiller Draco, fordi det var ham der snakkede i Audioguiden!) Jeg købte også en rigtig fin Hedwig kop/krus, men det fik jeg ikke lige med på billedet. Det må I se en anden gang.

Det var seriøst noget af det fedeste. Alle de ting man kender fra filmene var der. Jamen altså, det varmede om hjertet! Alt er simpelthen så detaljeret at man skulle tro det var løgn. Fantastisk!
Og ja, så fik vi også smagt Butterbeer. Det smagte virkelig ikke godt. Flødeskum og sodavand.. nej tak. Min søster kunne dog godt lide det.

UH UH, og DIAGONALSTRÆDE! SÅ fedt!

Så hvis I skal til London på et tidspunkt, så tag til The Making of Harry Potter. Det er virkelig fedt!

One thought on “The making of… HARRY POTTER :O

  1. Simone

    Har man lov til at være ret misundelig!? Jeg ville virkelig også elske at komme ind og besøge det museum. Det må jo næsten være et most for alle Harry Potter fans! Dog er jeg også ret sikker på, at jeg ville købe mig fattig derinde, man bliver jo nødt til at have/smage alle de forskellige ting fra Potter-universet :)

    Svar

Skriv et svar

