Random snak og forsvunden læselyst og gode serier!

Wow, kan det virkelig passe, at det er ca. en måned siden jeg har opdateret bloggen? Det er lige voldsomt nok. Men jeg gider heller ikke skrive bare for at skrive, og jeg har ikke haft noget spændende på hjerte.
Jeg nyder at have ferie, og ikke lave noget som helst, for det er hvad jeg laver; Ingenting!
Jeg tror, at jeg har mistet min læselyst et eller andet sted. Jeg ved ikke hvor, men den er væk, og det et jo surt, for det er i ferien man virkelig har tid til at læse. Forleden gik jeg dog igang med The Wonderful Wizard of Oz, som jeg læser på min iPod. Alle de gode klassikere er gratis i ibooks, så det må man jo benytte sig af. Ind til videre elsker jeg Oz. Jeg vil næsten gå så langt som at sige, at den er på højde med Alice i Eventyrland, og jeg ELSKER Alice i Eventyrland! Jeg synes Oz er skrevet i sådan et dejligt sprog, og så er historien ikke til at stå for. Jeg har allerede planer om at læse de andre i serien også.
Har I desuden set trailerens for “Oz The great and powerful”, som udkommer til næste år? Den ser SÅ god ud, og jeg er allerede helt vildt spændt på den.
Jeg har desuden lige fået købt en iPad, som jeg har ønsket mig længe, så nu bliver det lidt federe at læse bøger med ibooks.

På seriefronten; Jeg har lige fået set sæson 2 af Supernatural færdig, og er derfor straks gået igang med sæson 3. Jeg elsker virkelig Supernatural, og det er helt klart en af mine yndlingsserier i øjeblikket. Jeg må dog sige, at min yndlingsserie lige nu, er Once Upon a Time! Det er en serie efter mit hoved og hjerte!
Desuden er Awkward gået igang igen, den fantastiske MTV serie jeg faldt for sidste år. Det er altså en helt igennem fantastisk serie. Jeg elsker alt ved den. Jeg elsker at man sidder og siger “akavet” hvert andet sekund. Det er bare en serie hvor der sker lidt for mange akavede ting, og karakterene er skønne og unikke. Hvis I ikke kender serien, synes jeg I skal tjekke den ud, evt. læse den anbefaling jeg har lavet 20120721-092010.jpg

Billedet er desuden taget med min iPad. Den tager fantastiske billeder!

Skriv et svar

