AM to the AZING

AMAZING!

Hvis ikke det er det rette ord til at beskrive sæsonfinalen af The Vampire Diaries, ja så ved jeg ikke.
Nu er det godt nok et stykke tid siden jeg så episoden, men jeg vil lige skrive lidt ord om den alligevel.

Jeg synes der var en super episode. Jeg må indrømme, at jeg synes første halvdel var lidt.. Ikke kedelig, men kun okay. Resten var dog helt fantastisk, og det vægter mere end det ‘dårlige’.
Jeg synes 3. Sæson har været rigtig god og spændende, spændende som kun tvd kan være det. Med spænding, action og kærlighed i hvert afsnit. Simpelthen så godt!

Her mod slutningen af sæsonen, var jeg ved at være lidt træt at hele Elena-Stefan-Damon “dramaet”, for helt ærligt, kan Elena ikke bare tage sig sammen og vælge Damon for pokker!? De er så skønne sammen jo! Men sidste afsnit.. ah, det var jo helt perfekt!

Jeg glæder mig til sæson 4. Det skal nok blive.. vildt.

Skriv et svar

