læse læse skrive skrive.. eksamen

Haha, dette indlæg har åbenbart været provat lige siden jeg postede det, den 18 april, og nu er det den 4. maj. fedt.

Min læsning er sat på pause i øjeblikket. I hvert fald den skønlittere læsning. Den er for en stund blevet byttet ud med den faglittere læsning.
Jeg er nemlig i fuld gang med det afsluttede temaprojekt i skolen, et projekt jeg skal op til eksamen i.
Jeg skal til to afsluttende eksamener her i starten af maj måned, og når de er afsluttet, er jeg færdiguddannet pædagogisk assistent. Det er simpelthen så underligt at tænke på. Så er jeg godt på vej mod målet om at blive pædagog.

Jeg dimterer den. 10 maj, og derefter har jeg lidt (velfortjent) ferie, hvor jeg ser frem til at få læst en masse, og forhåbentlig skrevet min NaNoWriMo histore helt færdig!

Så jeg er ret fokuseret på de kommende eksamener, og jeg er så småt ved at blive lidt panikken over dem.
Det er heller ikke let, sådan at skulle skrive en stor opgave, mens man samtidig også skal læse om til en anden eksamen. Desuden, hvor uheldig kan man være, at det er det værst tænkelige fag der blive trukket til eksamen?(sprog, kommunikation og psykologi. Mega spændende, men vildt svært) abolut ikke mit første valg.

Til temaprojektet skriver jeg om konflikter, og det er et super emne, selvom det er lidt svært at finde ud af hva der skal med, og i hvilken rækkefølge det skal skrives.

Anyways, en lille opdatering på hvad jeg går og laver.

20120418-163558.jpg

Skriv et svar

