It’s Supernatural

Jeg har vidst glemt at blogge. Men det har været (og er stadig lidt endnu) påskeferie, og jeg har hygget mig gevaldigt!
Og wow, tænk engang, jeg har ikke engang skrevet om Hunger Games. OMG, den var helt fantastisk. Jeg synes virkelig, at den var god. Der var få ting som jeg ikke brød mig om, men det var småting. Den var virkelig fed! Og min søster, som ikke har læst bogen, og ikke vidste hvad den handlede om, var også helt vild med den!
Love it! jeg glæder mig allerede til at se den igen, og kan slet ikke vente med, at den kommer på dvd. Det er lang tid siden, jeg har set så god en film!

Her for et stykke tid siden var jeg på Frederiksberg, mere bestemt gl. Kongevej, den bedste vej i verden! Der var jeg lige et smut forbi Mint, den fedeste butik hvor man kan købe billige film, serier, spil og musik.
Her fik jeg lige hapset en Spiderman boks med 1′eren og 2′eren til 50 kr, og så købte jeg første sæson af Supernatural, som jeg længe har ville se. 

Så jeg er gået i gang med at se Supernatural, og jeg elsker den serie! Jeg er ikke meget for gys og sådan, og jeg må indrømme, at jeg synes, at Supernatural er lidt uhyggelig nogle gange, men den er for fed! Jeg er så forelsket i de to hovedpersoner, som, ikke nok med at de er gode skuespillere, også er så gode sammen. Det fungerer bare godt!
Virkelig virkelig cool serie!
Jeg har ingen penge i øjeblikket, hvilket er surt, for jeg kunne virkelig godt bruge de næste par sæsoner af Supernatural. Ah, den serie er for skøn!
Og så kan jeg altså ikke lade være med at tænke på en lækrere og ældre version af Zac Efron når jeg ser Jensen Ackles som spiller Dean. Ja grim er han altså ikke..

Jeg er desuden gået igang med at se Twin Peaks med min søster. Det er en af hendes yndlingsserier, og jeg synes det var på tide at se den. Så vi har set tre afsnit, og jeg synes den er herlig. Virkelig herlig. Det er sådan en spøjs serie, med de underligste karakterer, og så er den desuden fedt filmet. Det fedeste er og bliver dog underlægningsmusikken, som der er i hver eneste scene!

På bogfronten.. well lad os bare sige, at alle mine bøger har holdt påskeferie og ikke lavet noget, andet end at stå på hylderne. Jeg har læst en smule i Extremely loud and incredibly close, men det er det. Jeg havde ellers haft planer om at læse her i ferien, men det blev det ikke til.

Jeg håber, at I nyder ferien (selvom den snart er slut!)

3 tanker om "It’s Supernatural"

  1. Irene Jensen (@Raenne)

    Det ser hyggeligt ud! :D
    Jeg er faktisk også startet på det for nyligt, er allerede halvvejs i sæson 4 :D Det er skønt at have noget at være sådan lidt besat af :P Mine bøger har dog også holdt påskeferie, desværre :/

    Svar
  2. aweirdtale

    Fantastisk at du er begyndt på supernatural! Det er nok en af de bedste serier nogensinde lavet. Efter min mening.
    Min søster og jeg er kæmpe fans!! Har endda fået et special lavet supernatural armbånd af min søster, som jeg er super glad for!
    Så bare bliv ved med at se den for den bliver bare bedre og bedre!!!!

    Svar
    1. coewless Post author

      Jeg synes i hvert fald, at den er super god. Jeg glæder mig virkelig til at se hvad der sker fremover i serien. Første sæson er i hvert fald fantastisk! :D
      Det lyder super sejt at hun har lavet er Supernatural armbånd til dig! ;D

      Svar

Skriv et svar

