Slut på ferien.. og læsningen

Hi folks!

Der er gået lidt tid siden mit sidste indlæg, men jeg har været i Paris, og nydt det sidste af ferien herhjemme. Min ferie er nu slut, og i går begyndte jeg på praktik i en børnehave. Spændende! :D

Jeg har ikke fået læst så meget på det sidste. Jeg har læst Barden Beedle færdig, og den skriver jeg nok en lille anmeldelse af, og ellers har jeg ikke rigtig læst. Jeg er gået igang med Kuldegys af Dean Koontz, og den virker ret god. Meget underlig, men okay god.

Jeg var desuden i Illum her i søndags, lige for at få noget ud af den sidste feriedag, og dér fik jeg købt en bog.. som om jeg har brug fo flere af dem. Ups! Men jeg måtte bare have den, den så så fed ud! Den var godt nok ikke billig, 260 kr, men den er såå flot! Og den lyder rigtig god!

Skriv et svar

